Menu
Home
Shop
Wishlist
My account
Sidebar

SPLOŠNI POGOJI

Spletna trgovina Suhadolc stoli | cahirs je spletna trgovina v okviru domenskega prostora https://suhadolc.si, ti splošni pogoji pa določajo delovanje spletne trgovine in odnos med ponudnikom in kupcem.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenija in mednarodnih kodeksov e-poslovanja.

Ponudnik je podjetje Jernej Suhadolc, s.p., kupec pa je vsak uporabnik – pravna ali fizična oseba, ki odda naročilo in prejme potrdilo o prejetem naročilu s strani ponudnika.

Vse cene izdelkov v spletni trgovini so v EUR in vključujejo DDV. Objavljene cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.  Za posamezne nakupe veljajo cene v trenutku oddaje naročila.

Vse naročene izdelke dostavljamo po pošti ali paketni pošti, cena poštnih stroškov pa je odvisna od količine izdelkov in je posebej razvidna ob izvedbi nakupa. Cene poštnine so v EUR in vključujejo DDV.

Fizična oseba ima pravico odstopiti od pogodbe / nakupa v roku 15 dni od prejema blaga brez navedbe razloga za odstop.

Za izdelke, ki niso na zalogi ali ki jih bo ponudnik izdelal posebej za to naročilo, lahko ponudnik sklene dodaten dogovor, ki je za kupca lahko zavezujoč.

Posli s pravnimi osebami so dokončni.

Potek nakupa

Nakup v spletni trgovini poteka v naslednjih korakih:

  • Sprejem naročila

Po oddaji naročila kupec na elektronski naslov, ki ga je podal ob registraciji, prejme elektronsko pošto, ki vsebuje informacije o nakupu: naročene izdelke, cene izdelkov, stroške dostave in vrednost celotnega nakupa.  V tem koraku  ima kupec možnost preklicati naročilo. To lahko stori tako, da na e-naslov [email protected] pošlje sporočilo o tem, da odstopa od nakupa izdelkov.

  • Potrditev naročila

V spletni trgovini pregledamo prispela naročila in potrdimo, če so naročeni izdelki na zalogi in bodo v ustreznem roku odpremljeni. Kupec prejme na e-naslov obvestilo, da je njegovo naročilo potrjeno in s tem je pogodba o naročilu izdelkov med kupcem in ponudnikom sklenjena. Če  je v zvezi z naročilom prišlo do nejasnosti, bo kupec kontaktiran na telefonsko številko ali elektronski naslov, ki ju je podal ob registraciji. Vsebino naročila lahko kupec kadarkoli preveri v svojem profilu.

  • Odpremljeno naročilo

Vsa naročila z izdelki, ki so na zalogi, odpravimo v roku treh delovnih dni in ob tem kupec prejme obvestilo, da je naročilo odpremljeno. Če izdelki niso na zalogi, je kupec o tem obveščen ob potrditvi naročila, ko sklenemo dogovor glede dostave in zaključka naročila.

  • Zaključek naročila

Če v roku 15 dni od prejema blaga kupec, ki je fizična oseba, ne odstopi od pogodbe, naročilo velja za zaključeno. Posli s pravnimi osebami se štejejo za dokončne že ob oddaji pošiljke.

Z nakupom izdelkov v spletni trgovini se šteje, da ste seznanjeni z vsebino splošnih pogojev in ste vanje privolili brez omejitev.

 

Ponudnik ima pravico spremeniti pogoje uporabe s posodobitvijo te objave.

Posodobljeno: 25. 7. 2015

One Comment

  1. Blaž Rupar

    Pozdravljeni.
    Naročil sem stol Lajt. Številka naročila je 997. Ko vnesem bančni račun za nakazilo mi ne najde naslova prejemnika. Ga lahko dobim.
    Lp Blaž

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Back to Top

Shopping cart

Close

No products in the cart.